Vitamine E Eyes cube

DSC07996

Met onregelmatige werktijden wil je toch wel iets hebben dat de wallen af en toe verbergt of zelfs tegen gaat. Nou ik heb het product gevonden!

DSC07997

Deze oog roller van de Bodyshop vitamine E lijn is een verkoelende stick die je onder je ogen aan brengt ’s morgens of ’s avonds en daarmee de donkere kringen onder je ogen weg werkt. Om de opname van de huid nog iets extra te stimuleren kan je de crème onder je ogen aan brengen met een kloppende beweging.

Ik zie zelf iedere keer een verschil als ik deze heb gebruikt!

DSC07995

Kijkend naar de ingrediënten zie ik niet echt iets bijzonders. Water en gelukkig glycerine. Verder zie ook ik geen alcohol of parfum!

Een stick bevat 4 gram en kost €12,-. Nu is het wel zo dat deze stick vaak mee doet in acties of de verpakking veranderd word en hij dus in de aanbieding is wat natuurlijk mee genomen is.

Een gedachte over “Vitamine E Eyes cube

Voeg uw reactie toe

Plaats een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑