~ Action Facial Sheet mask wild rose extract & stabilized vitamin c ~

Wie kent ze niet de maskers van de Action. Ze kosten bijna niks en iedereen is er fan van! Ik had ondertussen een hele stapel liggen en besloot er toch ook weer een te gaan testen! Ik koos deze keer voor het Wild rose extract & stabilized vitamin c voor een gezonde glow.

Ten eerste vind ik de verpakkingen van deze maskers echt super netjes gedaan! Vrolijk duidelijk en zeker niet goedkoop. Het is duidelijk dat deze maskers niet van een duur merk zijn maar ze doen ook zeker niet onder voor een drogisterij masker.

Het zakje bevat een grote hoeveelheid van het masker zelf (de vloeistof). Naar mijn mening te veel voor één masker. Je zou ervoor kunnen kiezen om droge maskers te kopen en die in te smeren met de overige vloeistof zodat je twee keer kan doen met het masker. Naar mijn mening niet nodig want het masker kost € 0,55 per masker.

Het masker zelf is voor mijn gezicht veel te groot. Waardoor ik onderaan mijn kin nog een heel stuk overhoud. Doordat het masker zo nat is van de vloeistof lekt deze over mijn kin en in mijn nek. Niet zo erg maar je moet wel even op je kleding letten!

Op de achterkant staat dat je het masker 20 tot 30 minuten moet laten intrekken maar ik laat dit soort maskers vaak intrekken tot ze bijna droog zijn. Daarna masseer ik de overige vloeistof in op mijn gezicht. En zoals dit masker beloofde had ik een mooie gloed over mijn gezicht na gebruik! De frisse geur van het masker bleef ook erna nog een tijd hangen!

Als ik de ingrediënten even bekijk zie ik als eerste gelijk glycerine staan! Super, en ook de rest van de ingrediënten ziet er top uit. Ik ben ook fan van deze maskers en ga de rest van de stapel ook snel aanvallen!

Meer van de Action maskers zien? Laat het vooral weten.

Liefs Anne

Een gedachte over “~ Action Facial Sheet mask wild rose extract & stabilized vitamin c ~

Voeg uw reactie toe

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑