~ Cien Nature’s Beauty caring shampoo &conditioner ~

Toen ik laatst langs het verzorgingsschap in de Lidl liep viel mijn oog direct op een doos met shampoo en conditioners. Namelijk die van de Nature’s beauty lijn. Deze lijn lijkt niet alleen veel op de producten van Loving Blends, maar ze hebben ook nog eens drie precies dezelfde lijnen te koop! Dat moest ik natuurlijk proberen. Ik besloot voor de Manuka Honey lijn voor beschadigd en breekbaar haar te gaan.

De eerste en grooste vergelijking zijn toch wel de verpakkingen. De shampoo zit in een iets andere verpakking maar de conditioner heeft vrijwel alleen maar vergelijkingen.

Ook de geur is vergelijkbaar. Warm en iets wat zoet. Een naar mijn mening heerlijke geur voor haar producten! De geur blijft lang hangen na het wassen.

De shampoo maakte mijn goed schoon en verzorgd het goed. Daarnaast werd mijn haar niet stug na het wassen.

Een min punt wat mij betreft is dat de conditioner mijn haar niet zo glad en zacht maakt als ik hoopte. Er blijven toch nog wat knopen over en je haar blijft wat stug. Wanneer je haar droog is merk je hier niks meer aan.

De flessen kosten €1,39 per stuk en zijn gewoon te kopen bij de Lidl! Voor dat geld mag je dan ook geen Loving Blends kwaliteit verwachten maar hij komt zeker in de buurt!

3 gedachten over “~ Cien Nature’s Beauty caring shampoo &conditioner ~

Voeg uw reactie toe

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑