~ Opgemaakt Juli ~

Deze maand lijkt wel voorbij gevlogen! De maand juli is alweer om en mijn bakje was weer goed gevuld!

Ten eerste maakte ik een redelijk aantal haar producten op! Zo maakte ik de Cien Natural beauty maruka honey shampoo op. In mijn review kan je terug lezen wat ik ervan vond! En aan welke andere shampoo het mij doet denken.

Daarnaast maakte ik weer eens de Balea mango conditioner op. Ik ga deze week naar de DM en sla deze denk ik weer in, want hij is goedkoop en doet zijn werk top!

Deze maand niet mijn favoriete haarmasker van de Action maar het 3 minute miracle colour van Aussie. Ik kocht deze bij de Action voor 2,95 geloof ik en daar deed die zijn werk prima voor maar ik weet niet of ik hem voor de normale Aussie prijzen zou kopen.

Vorige maand kon je de conditioner al zien, maar deze maand maakte ik banana shampoo van de Bodyshop op. Ook deze rook naar snoep banaantjes en deed prima zijn werk. Of ik de geur zo lekker vind dat ik hem fullsize zou kopen weet ik niet.

En als laatste de reflex-silver shampoo van Schwarzkopf. Deze kreeg ik van een vriendin omdat zij haar, haar niet meer blondeert. Ik gebruikte hem nog een paar keer maar vond hem niet veel beter dan degene die ik normaal gebruik.

Ook op het gebied van lichaamsverzorging maakte ik weer een aantal dingetjes op!

Te beginnen met een pot scrub. Dit is de SPA Exclusives marvelous summer van de Action. Dit was een limited edtion en is helaas niet meer te krijgen want wat had deze een lekkere geur! Ik heb momenteel de huidige limited edtion in de badkamer en ook die is heerlijk!

Daarnaast maakte ik twee deo’s op! Ten eerste de Nivea pearl beauty, een heerlijke deo die eigenlijk altijd wel ergens heb slingeren. En de Dove deo stick. Deze heb ik al eerder besproken in een review!

En als laatste de Yves rocher Manoi de Tahiti douchegel. Dit is echt mijn favoriete geur. Ik besprak hem al in een artikel een tijdje terug!

En ook op het gebied van gezichtsverzorging ben ik lekker aan het opmaken geweest!

Iets wat niet helemaal op is maar wel weg gaat is het Anti pickel serum van Rossmann. Deze veroorzaakt bij mij juist puistjes en plekjes dus helaas!

De Kruidvat aloe Vera sensitive dagcreme heb ik gebruikt als nachtcrème en is na lang en veel gebruik nu op! Ik heb nog een giga voorraad aan verzorgingsproducten maar anders kocht ik hem zeker opnieuw!

En als laatste nog een bekend product! Het Garnier hautklar gezichtswater. Deze gebruik ik standaard twee keer per dag en koop ik in Duitsland dus ook van deze ga ik weer een voorraad inslaan!

Dan hebben we ook nog wat aparte dingen tussendoor! Als eerste maakte ik weer geurstokjes van de Rituals op. Welke geur dit precies was weet ik niet meer…

Ook doe ik een Kruidvat nagels verharder weg. Deze is helemaal verkleurd en al oud dus aan vervanging toe!

En mijn Intuition scheerapparaat mag ook weg. Deze heb ik vervangen na een lange tijd gebruiken.

Dan een aantal bekende producten! Zoals altijd de Primark doekjes. Ik gebruik deze bijna niet voor het afhalen van make up, maar ze doen hun werk top!

Dan een doosje wattenstaafjes van de action. En wattenschijfjes van de Primark. En ook deze doen hun werk prima!

Dan nog wat maskertjes! Een aantal heb je al voorbij kunnen zien komen zoals het Yes to tomatoes masker.

Dat zelfde geld voor het After sun masker!

Van beide kan je mijn uitgebreide mening terug lezen.

Dan het wel bekende Kneipp masker. Deze gebruik ik als ik onevenheden heb in mijn gezicht en doet dan top zijn werk!

Het laatste masker heb ik niet gebruikt maar was blijkbaar open gescheurd en opgedroogd helaas…

Dan nog twee zakjes met een proef monster! Als eerste het Loving Blends yoghurt masker. Een prima masker maar geen duidelijke mening na 1 keer gebruiken.

En als laatste een zakje van de Kneipp Silky secret body crème. Deze heb ik meerdere gehad en is super fijn. Misschien zelfs wel een fullsize waard!

Plaats een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑